vineri, ianuarie 25, 2008

COPOS: "GATA, AM RENUNTAT!"

George CoposGeorge Copos
EXCLUSIV / GEORGE COPOS Patronul Rapidului spune ca s-a rupt ceva în relatia dintre el si clubul din Giulesti. Si e definitiv!

Jurnalele de stiri au trecut de mult, dar Copos a ramas cu ochii atintiti pe ecranul tv. Il priveste pierdut si tace. Pâna si paharul de Brunello din fata lui, din care altadata sorbea cu pofta, a ramas gol si pare ca plânge împreuna cu el. Telefonul de pe masa vibreaza încontinuu, lasând pe ecran o cifra care arata zeci de apeluri pierdute. Mai trist ca niciodata, asa era George Copos joi noapte pe la ora 23, când a decis sa-si explice pentru ProSport deznadejdea.

Domnule Copos, ati spus ca fotbalul e un capitol închis. Ce-i cu dumneavoastra?
Sunt dezamagit. Cum parca n-am fost niciodata. Este gata.

Adica va retrageti de la Rapid?!
Da, categoric! Ies din tot!

Ce înseamna asta? Vindeti clubul?
Nu stiu asta, vom vedea. Dar eu ies. Nu voi mai fi aici, la Rapid, în fotbal.

Pai si cine sa vina? Cui sa-l dati?
Stiu eu? Poate lui Iancu. Poate lui Gheara.

De ce, hotarârea asta?
Pentru ca s-a rup ceva în mine, nu mai rezist si gata.

Motivele? DNA? Presiunea suporterilor în cazul Pancu?
Nu. Este adevarat, cazul DNA m-a efectat extrem! Extrem! Dar suporterii, nu, deloc. Cu Pancu am vorbit, a fost si vointa lui Rednic, eu am facut ce au dorit ei, nici vorba de vreo presiune.

Si lasati asa, atâta pasiune, atâtea învestitii? Sunt 16 ani, totusi...
Stiu, si ma doare. Am sufletul gol, gol, credeti-ma.

Primiti zeci de mesaje, nu va convinge nimeni sa reveniti?
De asta nici nu ma uit pe ele, nu ma mai intereseaza nimic. Dezamagirea e prea mare, dar asta e viata.

Ati mai spus ca va retrageti...

Da, dar acum e definitiv. V-am spus, s-a rupt ceva!
from prosport.ro

Niciun comentariu: