luni, noiembrie 26, 2007

BECALI, ACUZAT CA A INCALCAT SECRETUL VOTULUI


PEDEPSIT? Patronul stelist Gigi Becali risca sa faca închisoare, acuzat fiind ca a intrat în cabina de vot cu un alegator aratându-i cum sa voteze. Potrivit Realitatea TV, finantatorul din Ghencea a violat secretul la vot si ar putea sa fie închis pentru o perioada cuprinsa între 6 luni si 3 ani. Episodul amintit a avut loc duminica, la sectia de votare din Voluntari, când Becali i-a indicat unei persoane cum si pe cine sa voteze. Invitat la postul TV detinut de Sorin Ovidiu Vântu, presedintele partidului Noua Generatie a declarat: “Omul respectiv nu stia procedura, nu stia ce trebuie sa faca si i-am aratat eu. Ce mi se poate întâmpla? Sunt chiar curios ce îmi va face Justitia româna… Sunt foarte fericit ca am violat eu secretul votului, ma simt chiar foarte bine”.

Art.101. din Legea 373/2004

(1) Violarea prin orice mijloace a secretului votului de membrii biroului electoral al sectie de votare ori de alte persoane constituie infractiune si se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani.
(2) Tentativa se pedepseste.
from prosport

Niciun comentariu: