miercuri, februarie 20, 2008

Dezvaluirile femeii agresate de Culio si Oliveira

citynews.ro a obtinut marturii exclusive de la Viorica Surd, femeia agresata de feroviarii Culio Emanuel si Pedro Migel Oliveira (foto), in noaptea de 21 spre 22 noiembrie.

"Imediat dupa ce m-au lovit am chemat Politia, care s-a lasat foarte greu de convins sa vina. Nu stiam ca sunt fotbalisti, Culio nici macar nu stia limba romana. A venit si Oliveira de la Liga (restaurantul din Sigma - n.r.) acolo si mai mult ca sigur era baut. Nu am cerut decat sa-mi dea asigurarea RCA, sa-mi pot repara masina. Politia mi-a intocmit procesul verbal dupa o saptamana, sunt mana in mana cu ei, mananca impreuna in separeuri!", a rabufnit clujeanca.

Viorica Surd s-a aratat indignata de atitutinea clubului *** si a politistilor clujeni, care au incercat sa musamalizeze incidentul. Mai mult, oficialii *** i-au oferit "spaga" in schimbul tacerii!!! "M-au cautat domnii de la *** sa ma mituiasca, sa ma impac cu ei. Am martori 30 de colegi. Se poate vedea totul pe camerele video din banca de unde lucrez, ca au inregistrat totul. A venit Puscas (Teodor Pop-Puscas, fostul sef al IPJ Cluj, actualmente patron al firmei PP Protect, ce asigura ordinea pe stadionul din Gruia - n.r.) sa ma mituiasca, dar eu nu accept asa ceva niciodata. M-am saturat de mizeriile din tara asta! Ce se intampla daca eram lovita mai tare in acea seara, mai ales ca eram cu fiul meu in masina?!", a incheiat clujeanca.

In seara zilei de 21 noiembrie, in jurul orei 22.30, Viorica Surd a fost tamponata pe Calea Turzii, in timp ce circula regulamentar, de masina lui Culio, fotbalist la ***. La fata locului a aparut Pedro Oliveira, coleg pe atunci cu argentinianul. Viorica Surd sustine ca a fost agresata de cei doi si i-a dat pe fotbalisti in judecata. Cei doi au fugit de la fata locului, fara a-i da femeii asigurarea auto. Mai mult, Oliveira avea permisul de conducere suspendat. Potrivit Vioricai, Politia a eliberat procesul verbal de constatare dupa o saptamana de la accident.

Daca se dovedeste ca a condus fara permis, Oliveira risca dosar penal si chiar inchisoare.
from citynews.ro

Niciun comentariu: