sâmbătă, septembrie 22, 2007

"RAZBOINICUL" MATURA TOT!


"Dictatorul", filmul lui Charlie Chaplin, în varianta mioritica.

Dupa Campionatul Mondial de fotbal din SUA, editia 1994, le-am promis telespectorilor TVR ca ma îndepartez de fotbalul românesc care începuse sa se afunde într-o "mizerie morala". Au trecut 13 ani si ma autofelicit pentru hotarârea de atunci.

Am mai vorbit sau scris, sporadic, despre ceea ce se întâmpla prin fotbalul nostru. N-am formulat sentinte, n-am jignit, am exprimat doar unele pareri, dar nu m-am implicat mai mult fiindca încerc un sentiment de sila.

Acum, însa, iertati-ma!, nu mai pot ramâne indiferent. S-a petrecut ceva care ne afunda si mai mult în mocirla. Un antrenor a fost UMILIT de un patron si si-a dat demisia pentru ca i-a fost lezata demnitatea.

Am "colaborat" timp de un an cu acest patron. Când l-a facut tradator pe Boloni, i-am atras atentia respectuos ca "tradatorul" a jucat de 108 ori în nationala României (repet, a României!) si ca a câstigat o Cupa a Campionilor Europeni cu echipa în care investeste patronul de astazi. Când l-a facut vânzator de meciuri pe Iordanescu, i-am amintit, tot respectuos, ca "vânzatorul" a jucat sute de meciuri în aceeasi echipa si ca a contribuit la câstigarea mai multor campionate si Cupe ale României cu echipa patronului de astazi.

Inutil. Mi s-a spus ca sunt parerile sale personale, chiar daca nu sunt si ale clubului în cauza. Ce sa-i faci, asta-i omul!... Ceea ce ma surprinde este ca respectivul nu întelege, desi are mai multi consilieri, faptul ca electoratul pe care conteaza ca sa ajunga presedintele României (!) se împutineaza din cauza comportamentului sau dictatorial. Asa cum are sfatuitori buni în ale afacerilor, n-ar strica sa fie sfatuit de bine si în ale fotbalului.
from prosport

Niciun comentariu: