miercuri, octombrie 31, 2007

O natie de vedete

Toata lumea vrea sa devina vedeta. Nu conteaza ce, important este sa se vada cat mai mult. Mamele pline de iubire isi inscriu sugarii in agentii de manechine, fetele de 10 ani se urca pe tocuri inalte si bat si ele cu speranta la usile caselor de productie sau ale designerilor; adolescentele se pozeaza lasciv, de preferinta in chiloti si pe un fundal cu "Rapirea din serai", in speranta unei fulminante cariere de starleta, iar starlete isi trimit CV-urile caselor de productie in speranta unui rol intr-un film, chiar daca acesta este marcat cu triplu X.

Show business-ul romanesc pare, de la distanta, Noul El Dorado. Exista o continua miscare, rotire, agitatie si viermuiala. Topurile se schimba in functie de apetiturile de moment ale membriilor acestei secte moderne. Manechinele devin designeri, designerii devin critici, dansatoarele la bara-prim balerine, dansatorii-cantareti, moderatorii TV-cantareti, iar cantaretii-moderatori TV ...

Debutantii

Daca ai un impresar bun poti debuta in 10 minute. Poti sa devii cantareata daca ai o garderoba interesanta, iar dansatoare daca ai ochi frumosi. Manechin mioritic cu ajutorul unui sponsor preferabil batran si mic de inaltime. Sau, cu ajutorul aceluiasi protector poti sa devii, de ce nu … manechin-prezentatoare Tv-muza-logodnica-gospodina tocmai pentru ca mare parte a show business-ului romanesc sta strict sub semnul generozitatii. Iar toata aceasta poveste continua sa existe pentru simplul motiv ca inca se mai poate.

Consacratii

Calitatea unei vedete pare sa fie data in Romania strict de frecventa aparitiilor ei. De scandalurile provocate si de promovarea unor marci de vestimentatie mai mult sau mai putin obscure. De masina pe care o conduce sau marca de ruj pe care o foloseste. De geanta plimbata prin cafenele si videoclipuri. De marimea portmoneului. De cainele in lesa batuta cu strasuri. De silicoane si extensii. De Botox si de vacantele exotice. Curele de slabire. De stilul vestimentar "cool" sau "ultra- bravo-mare fita" si, neparat, de ochelarii de soare, cat mai mari si mai opaci.

Pentru toate doamnele si domnii care bat la portile nemuririi aceste noi formule vestimentare par sa functioneze perfect. Daca in urma cu ceva timp vorbeam de stilul vestimentar "manele cool" si de cel "sotie de fotbalist", de peste un an asist la intrarea in forta in moda romaneasca a stilului "fata-vitrina", "baiat de cafenea", "adolecent fioros" si "gospodina emancipata". Despre fiecare in parte, putin mai tarziu ...
from fashionandbeauty.ro

Niciun comentariu: