duminică, august 10, 2008

DA, ACESTA ESTE NOUL GOLF VI. PRIMELE DETALII TEHNICE OFICIALE





Da, acesta este noul Golf VI. Primele detalii tehnice oficialeDupă scurgerile de informaţii de acum două zile, Volkswagen a decis să prezinte oficial primele detalii despre noul Golf VI. Comercializarea autoturismului va începe din octombrie, primele care vor beneficia de model fiind Europa, Africa, Asia, iar apoi Australia şi America de Nord, potrivit Worldcarfans.com. Pe piaţa din Germania varianta de bază a VW Golf VI va costa aproximativ 16,500 de euro, fiind mai scumpă decât Golful V.

Noul Golf este mai sportiv şi cu un aspect aparte în comparaţie cu generaţiile trecute, potrivit constructorului german, citat de Worldcarfans.com. "Este mai accentuat, mai tridimensional în comparaţie cu predecesorul său, cu linii precise şi bine conturate", a declarat Walter de Silva şeful departamentului de design de la VW.



"Secţiunea acoperişului se «odihneşte» acum pe dominantele flancuri laterale", a continuat de Silva. Printre noile sisteme de care dispune Golful VI se numără "automatic distance control" (n.r. - controlul automat al distanţei) "adaptive chassis control" (DCC) şi "park steering assistant".



În privinţa siguranţei Golf VI va avea un sistem ESP (Electronic Stability Program) îmbunătăţit cu un răspuns mai fin, şapte airbag-uri (inclusiv unul pentru protecţia genunchilor), o mai bună absorbţie a şocului în cazul unui impact, un sistem care detectează dacă centurile de siguranţă din spate sunt folosite de pasageri, plus lumini de întâlnire care funcţionează şi ziua.

Golf VI va fi oferit, în momentul lansării pe piaţă, cu două noi propulsoare diesel TDI de 2.0 litri, care dezvoltă 81 kW (110 cai putere) şi 103 kW (140 cai putere). Pentru prima oară, modelul Golf va avea în dotare motoare care folosesc injecţia common rail.



Motoarele pe benzină, vor fi disponibile în patru variante care dezvoltă 80 CP, 102 CP, 122 CP şi 160 CP. Consumul de combustibil a fost îmbunătăţit şi el, cu până la 28 de procente. Astfel, în cazul motoarelor diesel de 110 CP acesta este de numai 4.5 litri la 100 de kilometri parcurşi, cu emisii de CO2 de 119g/km, valori care reprezintă o reducere de 0.6 litri.

Propulsorul diesel care dezvoltă 140 CP consumă doar 4.9 litri /100km. Motoarele pe benzină au şi ele un consum mai bun, cel de 80 CP având un consum mediu de 6,4 litri la 100 de km, cu 0.5 litri mai puţin decât Golful V. Până şi propulsorul care dezvoltă 160 de cai putere are un consum de 6.3 litri/100km.



Transmisia noului Golf este DSG (Direct-Shift Gearbox) cu dublu ambreiaj, (în afara modelelor de bază), şi se poate opta pentru o cutie de viteze cu şase respectiv şapte rapoarte, în funcţie de cuplul motorului.

Fotografii: Motor Authority


Antena3.ro

Niciun comentariu: