vineri, iunie 13, 2008

MISTERUL OZN-ULUI DE PE OTOPENI, DESLUŞIT: A FOST DOAR LUCEAFĂRUL-DE-SEARĂ

Misterul OZN-ului de pe Otopeni, desluşit: A fost doar Luceafărul-de-SearăMisterul imaginilor cu obiecte zburătoare neidentificate, surprinse de o cameră de supraveghere a pistei 2 de pe Aeroportul Otopeni, pare să fie elucidat. Gardianul a intrat în posesia unei înregistrări în care sunt surprinse imagini cu un obiect luminos, în culorile roşu şi verde, pe Aeroportul „Henri Coandă”, în luna mai a anului 2004, şi a apelat la un expert pentru a desluşi misterul. Într-o intervenţie telefonică la News FM, în cadrul emisiunii News First cu Alessandra Stoicescu, Cătălin Grigoraş, expert din cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, a declarat că obiectul neidentificat ar fi de fapt Luceafărul-de-Seară.

„Am reuşit o analiză preliminară şi în maxim 24 de ore sper să ilustrez rezultatele pe care le-am obţinut. Opinia mea este că discutăm despre Luceafărul-de-Seară. Am analizat cadru cu cadru, am reuşit să stabilim punctele cardinale şi, având în vedere şi ora înregistrată pe camere, ne este indicat faptul că ar fi vorba despre planeta Venus”, a declarat Cătălin Grigoraş.
Continuarea pe antena3

Niciun comentariu: