luni, octombrie 08, 2007

DOBOS, CHEMAT SEF


PLAN Fostul international a fost deja contactat de actionarii “sepcilor rosii” pentru a deveni presedintele echipei ardelene.

Toni Dobos va sosi la Cluj pentru a negocia preluarea echipei ardelene. Acesta ia în calcul si varianta cumpararii pachetului majoritar de actiuni de la CL.

Unul dintre primele nume care le-au venit în minte actionarilor clujeni de a prelua “frâiele” la “U” a fost Anton Dobos. Fostul jucator al “sepcilor rosii” a fost contactat de Lucian Danciu, care i-a propus sa puna mâna pe pachetul majoritar de actiuni a echipei. “Am avut o discutie cu Lucian Danciu. Dar acum am înteles ca a demisionat. Nu pot sa spun nimic întrucât cu cei care au ramas nu am stat de vorba si nu stiu ce planuri au”, a recunoscut Dobos. Cel care a promovat AEK Bucuresti, pe care a mutat-o mai apoi la Timisoara si a format actuala Poli, spune ca Universitatea este într-o situatie extrem de dificila, dar ca nu se teme de esec, în cazul în care ar prelua clubul.

“Imi pare rau pentru ce se întâmpla la «U» Cluj. Este echipa mea de suflet, dar toate echipele pe unde am fost se aflau într-o situatie grea. Daca cei de la «U» Cluj vor dori, eu voi veni saptamâna viitoare pentru a discuta concret despre situatia în care este echipa si despre ce s-ar putea face“, a afirmat fostul international. Surse din anturajul fostului international spun ca acesta nu ar urma sa vina singur la “U”, fostul sau coechipier, Calin Zanc, urmând sa-l însoteasca pentru a ocupa functia de manager al alb-negrilor.
from prosport

Niciun comentariu: