vineri, octombrie 05, 2007

JUCATORII ISI FAC AUTOCRITICA

U CLUJ Emil Szolomajer spune ca se simte vinovat fata de conducatori pentru ca a dat prea putin pentru echipa

Fotbalistii Universitatii spun ca întreaga vina pentru parcursul slab le apartine si declara ca zvonurile care îl dau pe Adrian Falub demis nu le afecteaza concentrarea înaintea partidei cu Poli.

Multe incertitudini troneaza asupra vestiarului "sepcilor rosii", înaintea partidei cu Poli Timisoara. Emil Szolomajer recunoaste ca înfrângerea din ultimele secunde, cu Otelul (1-2), a afectat psihicul jucatorilor. "Am fost cu totii foarte suparati pentru ca n-am reusit sa trecem peste acel moment din final. Stiam ca vor juca cu mingi lungi, dar nu ne-am putut opune presiunii din final", a declarat cu regret Szolomajer. Portarul clujenilor stie ca partida cu Poli Timisoara poate fi un meci crucial pentru Universitatea, de care ar putea depinde linistea din sânul echipei si spera sa înlature zvonurile care îl pun pe Adrian Falub pe picior de plecare. "Si în Liga secunda a existat un moment la fel de dificil, dupa jocul de la Caracal. Aceste insinuari din presa trebuie sa ne motiveze. La cât am primit din partea conducerii tehnice si a celei executive, noi am dat mult prea putin. Sper sa ne revansam de acum încolo. Este si mândria noastra în joc", a conchis Szolomajer.

Niciun comentariu: