vineri, decembrie 07, 2007

Jack Nicholson, batut de iubita


Desi nu mai este chiar un june prim si varsta cuceririlor a cam apus, Jack Nicholson nu si-a dezmintit imaginea de Don Juan si a incasat o bataie pe cinste de la Angelica Houston, dupa ce a lasat insarcinata o alta femeie.

Relatia actorului cu Angelica era in plina desafusrare, atunci cand Jack Nicholson a inceput o aventura cu Rebecca Broussard, o alta actrita americana. "Stiam ca este o binecuvantare sa ai un copil, dar aveam o relatie frumoasa cu Angelica. Mai bine de atat nu se putea", a declarat veteranul actor.

"De indata ce am aflta ca Rebecca este insarcinata i-am spsu si ea a luat decizia pentru noi doi. Prima reactia pe care a avut-o a fost sa-mi spuna ca trebuie sa o intretin pe cealalta, iar imediat dupa aceea a spus ca simte nevoia sa vina la mine la munca si sa ma bata zdravan. Chiar m-a batut! Angelica stie sa dea cu pumnul", a mai adaugat Jack Nicholson.

Jack Nicholson nu este chiar afectat de patania sa si are o explicatie pentru felul sau de a fi: "sunt un neispravit. Nu neg asta. Imi place de mine. Am crescut inconjurat de femei frumoase si prefer compania lor. Am fost rasfatat si alintat inca de la inceput".
from cinema.acasa.ro

Niciun comentariu: