sâmbătă, decembrie 08, 2007

Năstase e dispus la o nouă confruntare cu Băsescu pentru funcţia de şef al statului


Fostul lider al PSD şi candidat la Preşedinţie în 2004, Adrian Năstase, a declarat azi, într-o conferinţă de presă la Slatina, că este dispus oricând pentru o nouă confruntare cu Traian Băsescu pentru funcţia de şef al statului, transmite NewsIn.

Fostul candidat la preşedinţia României, Adrian Năstase, a declarat că nu se teme de o nouă confruntare cu Traian Băsescu pentru cea mai înaltă funcţie în stat. „Sunt foarte mulţi cei care regretă că nu sunt eu preşedinte. Mulţi regretă că nu au venit în decembrie 2004 la vot. Chiar mi-a scris cineva pe blog, zilele acestea despre aceste lucruri. Dacă eram eu preşedinte, am fi fost scutiţi de scandalurile care au măcinat societatea românească. În ultimii ani noi nu facem altceva decât să ne pierdem în scandaluri. Faptul că nu mă tem de o nouă confruntare cu Traian Băsescu, ba chiar imi doresc, nu înseamnă că voi candida. Stânga pare să fie, mai degrabă, interesată în găsirea unui alt Băsescu. Unul al Stângii, care să se lupte cu Băsescu al Dreptei" a declarat Năstase.

Fostul premier a evitat un răspuns privind posibilul câştigător al unei competiţii interne între el şi actualul lider al PSD, Mircea Geoană. Acesta a precizat însă că îi înţelege multe din gesturile şi atitudinile pe care actualul preşedinte al PSD le-a avut faţă de el. „M-am înţeles bine cu Mircea Geoană pe vremea când era ministru de Externe. I-am înţeles atitudinea faţă de mine şi după ce a devenit preşedintele partidului, iar eu eram preşedinte executiv. Îi era greu cu mine în coastă, pentru că aveam o anumită autoritate în partid. Neînţelegerile care au apărut, probabil, că au fost generate şi de orgoliile noastre. Cred că este cazul să le lăsăm la o parte şi să fim preocupaţi de ce se întâmplă cu partidul. Cu o anumită inteligenţă putem găsi o soluţie viabilă la Consiliul Naţional", a declarat Adrian Năstase.

Fostul lider al social-democraţilor Adrian Năstase a participat azi la o conferinţă de presă susţinută la Slatina, după sesiunea omagială dedicată împlinirii a 125 de ani de la naşterea lui Nicolae Titulescu.
from adevarul

Niciun comentariu: