marți, octombrie 16, 2007

Miracol / Papa Ioan Paul al II-lea a apărut la propria comemorare


Ioan Paul al II-lea a avut - spun credincioşii catolici -, o apariţie-minune în timpul unei ceremonii organizate în Polonia pentru a comemora împlinirea a doi ani de la moartea fostului suveran pontif, eveniment care a fost surprins de un fotograf aflat la faţa locului, informeazã dailymail.co.uk.

APARIŢIE. Imaginea surprinsã de fotograf, susţin credincioşii, îl prezintã pe Ioan Paul al II-lea în timp ce binecuvânteazã oamenii cu mâna sa dreaptã. Imaginea s-a format din flãcãrile unui foc de tabãrã aprins în timpul slujbei religioase oficiate la Beskid Zywiecki, o localitate apropiatã de oraşul natal al lui Ioan Paul al II-lea, Katowice, pe 2 aprilie 2007, la doi ani de la moartea acestuia. Detaliile evenimentului au prezentate de Vatican News Service, postul de televiziune specializat în ştiri religioase cu sediul la Roma.

MIRACOL. Directorul postului de televiziune, Jarek Cielecki, un preot polonez şi apropiat al lui Ioan Paul al II-lea, a mers în Polonia dupã ce a aflat cã un martor a surprins cu camera video apariţia-minune. Cielecki a declarat cã este convins cã fotografia îl prezintã pe fostul suveran pontif. "Se vede foarte bine imaginea unei persoane în mijlocul flãcãrilor şi cred cã este servitorul Domnului, Ioan Paul al II-lea", a spus acesta. Fotografiile au fost difuzate continuu pe postul de televiziune italian şi pe alte site-uri de internet religioase. Unele dintre acestea s-au blocat din cauza numãrului prea mare de vizitatori. Sute de persoane au fost prezente la acea ceremonie. Gregorz Lukasik, polonezul care a realizat fotografiile, a declarat: "Abia dupã ce am ajuns acasã şi m-am uitat la fotografii mi-am dat seama cã am surprins ceva. Le-am arãtat fratelui şi surorii mele şi, ca şi mine, au fost convinşi cã flãcãrile au format imaginea lui Ioan Paul al II-lea. (...) Am fost atât de fericit, încât am arãtat fotografia pastorului nostru, care a spus cã papa Ioan Paul a fãcut multe pelerinaje în timpul vieţii şi cã încã face aşa ceva şi dupã moarte".
from jurnalul

Niciun comentariu: