sâmbătă, decembrie 15, 2007

Mădălina Ghenea drege imaginea României în Italia


Este eroina videoclipului celui mai recent album al lui Eros Ramazzoti. Se numeşte Mădălina Ghenea şi reprezintă o contraofensivă românească, în Italia, la cazul Mailat.

Mădălina are 20 de ani. De fel este din Slatina, dar de un an de zile locuieşte la Milano, unde lucrează ca fotomodel. „Am ajuns prima oară în Italia când aveam 15 ani, dar am hotărât să mă mut acum un an în Milano.

Mă simt 100% româncă. Am preferat Italia Franţei sau chiar Statelor Unite, pentru că aici mă simt aproape ca acasă", spune Madălina care, dacă ar fi rămas în Bucureşti, ar fi fost studentă în anul doi la Psihologie. Italian în stilul ei de viaţă este doar alimentaţia: „Mănânc şi paste, şi pizza. Îmi place să gătesc «paste alle cozze e vongole»", dezminte ea mitul fotomodelului hrănit cu apă plată şi lămâie.

Românca n-a simţit presiunile care s-au făcut asupra conaţionalilor ei din cauza recentelor evenimente legate de cazul Mailat: „Nu trăiesc între români, iar lumea modei este foarte cosmopolită şi tolerantă; majoritatea celor care lucrează în modă au origini mixte, diferite religii sau orientări sexuale", zice ea. De altfel, standardul ei de viaţă este foarte ridicat: locuieşte într-o casă cu chirie în zona San Siro, considerată printre cele mai bune din Milano.

A pozat în calendarul Perroni

Mădălina a pozat pentru calendarul internaţional Perroni 2008 alături de Catrinel Menghia şi Carmen Prodan, alte două top-modele ale agenţiei MRA. Apoi a fost chemată la castingul pentru videoclipul ultimului album al lui Eros Ramazzotti, numit „e2 The New Best of Eros Ramazzotti - Il Tempo Tra di Noi".

Prima selecţie s-a desfăşurat la începutul lunii octombrie în Italia, Germania şi Franţa, şi au participat câteva sute de modele cunoscute. Mădălina s-a prezentat pe ultima sută de metri - cu doar o săptămână înainte de filmări. A fost aleasă de însuşi Eros Ramazzoti. Surpriza a fost cu atât mai mare cu cât Mădălina era practic necunoscută în acel moment în Italia.

Filmările au avut loc la Milano în zilele de 21 şi 22 noiembrie la studiourile Interactive. „Scenariul prevedea ca eu să întruchipez imaginea iubitei lui Eros Ramazzotti, de care el îşi aduce aminte permanent. Totul este o poveste de dragoste care s-a încheiat şi de care ne aducem aminte de câte ori încercăm să regăsim acea primă iubire pierdută", relatează despre rolul ei în videoclip.

„La filmări, vestimentaţia a fost schimbată de câteva ori, pentru că echipa de stilişti nu era mulţumită. Am făcut două fittinguri. Cu Eros am filmat jumătate de zi, iar cealaltă jumătate am filmat singură".

Ramazzoti, amabil cu toată lumea

Mădălina neagă informaţia apărută într-un tabloid din România: „Nu sunt iubita lui Eros Ramazzotti! Şi deşi nu sunt iubita lui, m-a invitat să vin la Sibiu împreună cu echipa lui de producţie, la concertul de pe 14 decembrie. Am refuzat pentru că am foarte multe solicitări în modeling în această perioadă", zice ea. A fost surprinsă să vadă în Eros un om diferit de imaginea machoului italian. „Se comportă foarte normal, este amabil cu toată lumea, fiind chiar destul de diferit de prototipul italianului bărbat în toate".

Preferata lui Ramazzoti nu exclude din această ecuaţie norocul pur şi simplu: „Poate am avut şansă, dar nu este de neglijat faptul că am foarte multă încredere în forţele mele, mai ales în ultimele luni, de când am început să lucrez zilnic cu clienţi foarte buni".

Aceştia sunt importante firme de lenjerie sau haine precum New York, New York. Mădălina a fost şi imaginea unei campanii Pantene şI a apărut pe coperţile unor reviste de modă italiene.
from adevarul

Niciun comentariu: