joi, aprilie 17, 2008

Andreea Antonescu, sex la telefon cu deţinuţii de la Rahova

Andreea Antonescu, sex la telefon cu deţinuţii de la Rahova

Cântăreaţa Andreea Antonescu a fost pusă într-o situaţie cel puţin incendiară. Focoasa blondă se masturbează la telefon cu pușcăriașii de la Penitenciarul de maximă siguranţă Rahova, ne-au declarat surse din anturajul acesteia.
Astfel, Andreea Antonescu le-a povestit unor prietene că după ce a făcut practică la Penitenciarul de maximă siguranţă Rahova, a fost sunată de mai mulţi deţinuţi care au reușit să o determine să facă sex la telefon. „La început am refuzat să vorbesc cu ei, dar ulterior am văzut că sunt băieţi de treabă. Pe mulţi îi cunosc de pe vremea când făceam practică la penitenciar. Am stat atunci de vorbă cu ei și am înţeles că marea lor problemă este singurătatea. Mulţi nu au familie și nu-i caută nimeni, astfel că am pus pasiune în ceea ce am făcut și m-am implicat în relaţiile cu ei. Am ajuns chiar să ne masturbă m la telefon. A fost o experienţă interesantă pe care nu mi-o reproșez. A fost chiar interesant ca ei să mă audă gemând, iar, și eu să le provoc ejacularea“, i-a povestit Andreea prietenei ei.

Continuarea in tion.ro

Niciun comentariu: