duminică, mai 04, 2008

HIPERMARKETURILE, O MAŞINĂRIE DE MARKETING MENITĂ SĂ GOLEASCĂ BUZUNARELE ROMÂNILOR

Hipermarketurile, o maşinărie de marketing menită să golească buzunarele românilor Hipermarketurile sunt o maşinărie de marketing menită să golească buzunarele românilor. De la taxele de intrare în magazin şi până la cele de raft aplicate producătorilor, hipermarketurile fac legea pe piaţa de retail. Marile lanţuri şi-au instituit un monopol. Producătorii români s-au hotărât: nu vor să mai plătească nenumăratele taxe impuse de marile magazine de retail.

Furnizorii, cei pe a căror marfă se bazează profitul marilor magazine, se plâng că sunt îngenuncheaţi de politicile de monopol impuse de hipermarketuri, acuzând că sunt nevoiţi să plătească taxe pentru privilegiul de a intra într-un hypermarket. Acestea sunt:
- taxa de listare
- taxa deschidere magazin
- taxa de remodelare
- taxa de servicii centralizate
- taxa de promovare la capăt de raft
- taxa de promovare revistă
- bonus trimestrial
- bonus anual necondiţionat
- bonus anual condiţionat
- taxa de protecţie stoc
Continuarea pe antena3

Niciun comentariu: