marți, martie 25, 2008

Copos: "Am plâns când am semnat actele cu Taher"

George Copos a acceptat să vorbească cu ProSport la finalul tranzacţiei recunoscând faptul că este un moment foarte important atât pentru el, cât şi pentru Rapid.

"Trebuie să spun că începând de mâine (n.red. astăzi) Atelierele Griviţa, actuala Griro va deţine majoritatea acţiunilor clubului Rapid. Eu sunt bucuros că timp de 16 ani am putut face ceva pentru Rapid. De altfel, în contract este stipulată o clauză prin care actuala conducere este obligată să obţină acelaşi performanţe pe care le-a obţinut Rapidul în ultimii 10 ani de zile. Domnul Taher este un om mai puternic decât mine care are o cifră de afaceri de 500 milioane de euro, peste 20.000 de angajaţi. Sunt convins că va face mai mult decât am făcut eu la Rapid. Am plâns şi nu mai pot să spun nimic", a declarat Copos pentru ProSport.

Constantin Toma, noul preşedinte

Prima decizie a noului boss din Giuleşti a fost pe placul lui Copos: "Noul preşedinte va fi Toma Constantin. Domnul Taher a avut o idee fantastică, să aducă un preşedinte din domeniul bancar"


Cine este Constantin Toma

Varianta surpriza propusă de Fathi Taher, care a afirmat ca vrea sa oferea pozitia de presedinte a Rapidului unui om de afaceri care se pricepe la fotbal. Toma are 49 de ani, este presedintele celei mai puternice companii de asigurari din România, Vienna Insurance Group, si detine si Omniasig, firma ce a sponsorizat Dinamo în trecut. În cazul în care Constantin Toma accepta aceasta pozitie, el va fi implicat mai mult în partea administrativa a clubului, în vreme ce Constantin Zotta va fi mentinut în continuare pe o pozitie ce vizeaza partea strict sportiva.
from prosport.ro

Niciun comentariu: