marți, martie 18, 2008

Marian Drăgulescu, trimis de FRG la „Spitalul de nebuni”

Gimnastul român Marian Drăgulescu a fost trimis la Spitalul numărul 9 pentru a se trata de o afecţiune în zona cervicală, asta după ce Federaţia Română de Gimnastică nu a fost de acord să plătească 5000 de euro ca sportivul să poată face recuperarea medicală în Statele Unite ale Americii.

Multiplul campion mondial şi european este nevoit să tragă din greu pentru a putea fi apt la Jocurile Olimpice, care se vor disputa peste câteva luni, iar oficialii FRG au fost primii care i-au „sărit în ajutor”. Preşedintele Adrian Stoica l-a trimis pe Drăgulescu la „Spitalul de nebuni”, suma necesară unui tratament peste ocean fiind considerată mult prea mare. Odată ajuns acolo, gimnastul nostru a încăput pe mâna medicilor care i-au pus diagnostice diferite. Drăgulescu nu a aflat nimic concret despre starea sa de sănătate.

„Sunt complet dezamăgit. Federaţia nu doreşte să îmi dea 5.000 de euro. Oficialii m-au trimis la nişte spitale din Bucureşti. Recent, am fost la spitalul nouă, la ăla de nebuni. Acolo am încăput pe mâna a doi doctori. Unul zicea ceva, altul altceva. Că... să vezi, că nu e nimic, că nu pare a fi... adică, nimic concret. Unul a zis că am probleme cervicale, altul că am probleme toracice, iar un altul că am ceva în zona lombară. E o bătaie de joc totală şi asta în contextul în care se apropie Jocurile Olimpice. Mai e puţin până în vară. Nu mai pot merge în Statele Unite ale Americii, fiindcă nu am aceşti bani. Am adus atâtea medalii României şi asta e răsplata. Să fiu trimis la spitalul de nebuni, la tot felul de medici incompetenţi”, a declarat Drăgulescu pentru Atac.
Continuarea

Niciun comentariu: