marți, aprilie 08, 2008

UN PREOT A TUNS UN ELEV DE CLASA A V-A ÎN CLASĂ, ÎN TIMPUL OREI DE RELIGIE

Un preot a tuns un elev de clasa a V-a în clasă, în timpul orei de religie Reminiscenţe ale comunismului, în şcoala românească a anului 2008. Un preot a tuns un elev de clasa a V-a chiar în timpul orei de religie, în faţa colegilor de clasă. Supărat pe copil pentru că îndrăznea să vină la ore cu părul lung, preotul s-a hotărât să „remedieze” situaţia. „M-a făcut de râs în faţa colegilor. Aveam o codiţă pe care părintele mi-a spus de mai multe ori să o tai. Dacă a văzut că nu l-am ascultat, când a venit în clasă, a cerut un foarfece de la un coleg şi mi-a tăiat-o el”, spune copilul, citat de Rompres.

De cealaltă parte, dascălul îşi menţine părerea. „Nu este normal ca un copil să vină la şcoală cu părul lung”, susţine el. Mai mult, el spune că „poate din punct de vedere al regulamentelor şcolare am depăşit oarecum limita, dar din punct de vedere moral nu-mi reproşez nimic”.
Continuarea pe antena3

Niciun comentariu: