marți, iunie 24, 2008

"Am plecat din Elveţia când am văzut că hotelul naţionalei era plin de femei"

Preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, i-a răspuns lui Ionuţ Lupescu, după ce oficialul FRF l-a acuzat că a părăsit echipa naţională în cantonamentul din Elveţia.

"Corleone" îi demască pe tricolorii care au avut în Elveţia "experienţe" ce le-au fost "fatale" în meciurile contra adversarelor din "grupa morţii", precizând că viaţa extrasportivă pe care au avut-o aceştia pe parcursul Campionatului European, l-a determinat să nu rămână alături de jucătorii naţionalei pe parcursul competiţiei.

"Am fost acuzat că am plecat de lângă tricolori, am plecat când am văzut holul hotelului plin de femei. Acolo era ca la divizia C, mi-era frică să nu se repete situaţia de la meciul cu Bulgaria. La acest meci au fost doar soţiile, dar au fost situaţii de curând când nu erau doar consoartele lor. Dacă nu cad la pace cu Mircea Sandu, o sa fac multe dezvăluiri cu privire la ce s-a întâmplat în jurul echipei naţionale în Elveţia.", a spus Dragomir la SPTfm.

sursa prosport.ro

Niciun comentariu: