luni, iunie 30, 2008

In Romania va fi legalizata bigamia

girls.jpg

Deoarece in Romania numarul de femei este de cateva ori mai mare decat cel al barbatilor, autoritatile au decis sa legalizeze bigamia, pentru a crea un echilibru social si pentru a impiedica scaderea natalitatii deja ingrijoratoare in ultimii 10 ani.

"Consider ca orice femeie are dreptul la o familie, de ce sa fie condamnata la singuratate doar pentru ca nu sunt barbati suficienti la noi in tara? Eu chiar am propus si legalizarea trigamiei, insa am inteles ca bigamia e un termen umbrela pentru multe neveste", a declarat pentru times.ro feminista Mihaela Miroiu.

Barbatii vor putea avea maxim 6 sotii

Conform noii legi, barbatii pot avea un numar de maxim 6 sotii, acesta fiind pragul de suportabilitate pentru un mascul, conform studiilor medicilor urologi.

"Am ales numarul de 6 deoarece ne-am gandit la o solutie practica. Pentru o femeie este ok sa aiba activitate sexuala o data pe saptamana, iar pentru un barbat in 6 zile ale saptamanii. Deci in acest fel multumim ambele parti", a subliniat medicul pediatru, Vladut Afemeiatu, pentru times.ro.

Medicii psihologi avertizeaza populatia

Pentru a se preintampina fenomenul de gelozie, care ar putea face ravagii in randul femeilor, nefiind obisnuite cultural cu o asemenea perceptie asupra ideii de relatie si familie, psihologii au propus legalizarea consumului de canabis, cunoscut ca remediu pentru stres si alte stari negative.

Pana in acest moment, sute de pensionari din Bucuresti au reactionat pozitiv la noua decizie.

sursa times.ro

Niciun comentariu: