joi, iulie 17, 2008

Dobos: „Am iesit pe minus la «U»“

Revenit in tara dupa periplul in SUA, Toni Dobos a tinut sa le raspunda contestatarilor care l-au acuzat ca si-a umplut buzunarele cu bani la Universitatea Cluj.

Fara sprijin

Toni Dobos se va retrage pentru o perioada din fotbal

Fostul presedinte al „Sepcilor rosii“ a dorit sa inlature orice dubiu cu privire la salariile incasate de la Universitatea Cluj. Acuzat din mai multe parti ca ar fi cistigat o „caruta de bani“ din vistieria clubului, plecind ulterior in SUA, Dobos a raspuns acuzatiilor. Potrivit spuselor sale, Dobos a incasat la Universitatea Cluj 10.000 de dolari, salariu pe 2 luni de zile. Din banii acestia, spune el, o parte au fost investiti in reamenajarea gazonului de pe „Ion Moina“, iar restul au plecat catre fotbalistii fata de care clubul a fost dator: „Am luat 2 luni salariu la «U», in total 10.000 de dolari. Daca asta este o suma mare pentru un presedinte de club din Romania, nu mai am ce sa zic. Pot spune ca in final am iesit pe minus la «U» Cluj, nu cum spun unii, ca m-as fi imbogatit. Din cei 10.000, am impartit in stinga si in dreapta, am mai dat citiva pentru teren si i-am impartit unor jucatori care nu isi primisera banii de foarte mult timp. In ultima instanta, daca mi se va cere, ii voi chema pe acei fotbalisti carora le-am dat bani ca martori, pentru a inlatura orice dubiu. Ceea ce se spune despre mine sint rautati si stiu din partea cui provin. Unii incearca sa ma scoata pe mine groparul lui «U» Cluj, dar chiar nu este asa. Sint alte probleme, mult mai mari la club, nu cit a cistigat Toni Dobos“, a declarat pentru monitorul fostul conducator al formatiei „universitare“.

Continuarea in Monitorul de Cluj

Niciun comentariu: