sâmbătă, iulie 19, 2008

ŢĂRANUL CU LAPTOP DE PE YOUTUBE A DISTRUS DE FAPT UN COMPUTER FALS (VIDEO)

Ţăranul cu laptop de pe YouTube a distrus de fapt un computer fals (VIDEO)De câteva zile, pe site-ul YouTube poate fi vizionat un filmuleţ în care un bărbat distruge un laptop Sony Vaio cu un topor, în curtea unei case de la ţară. Bărbatul nu pare să se sinchisească de valoarea laptopului pe care îl distruge, fiind apostrofat de mama sa, interesată, la rândul ei, mai mult de soarta toporului pe care acesta îl foloseşte. Publicaţia Hunedoreanul a descoperit cine este autorul ciudatei întâmplări, aflând de asemenea că laptopul distrus în film era nefuncţional, fiind o copie fidelă a unui notebook Sony Vaio.

Florin Toma, din Deva, a povestit jurnaliştilor cum a ajuns să facă filmul care circulă acum pe YouTube. „Eram în grădină cu un prieten. Pentru că îl vedeam că se plictiseşte, m-am gândit să fac ceva să-l amuz. Pentru că eu sunt electronist, m-am gândit că este un moment foarte bun de a juca şi o farsă unui alt amic care avea la mine un Sony Vaio defect”, a povestit râzând deveanul. El a distrus de fapt un laptop nefuncţional care semăna cu Sony-ul defect al amicului său. „A fost o chestie de moment. I-am trimis apoi înregistrarea prietenului care avea la mine adevăratul laptop, însă nu i-am spus nimic. M-a sunat imediat tremurând. Are date importante pe calculator şi a crezut că s-au dus de râpă. După ce i-am explicat, el s-a răzbunat postându-l pe Internet”

Cel mai amuzant moment din film este reacţia mamei lui Tomiţă, care se necăjeşte că fiul său foloseşte toporul şi îl acuză că îl strică. Femeia nu are habar de valoarea presupusului laptop distrus, principala ei preocupare fiind toporul despre care le-a declarat celor de la Hunedoreanul că „e toporul meu de Oltenia şi până mor eu e al meu. E de tăiat lemne, nu altceva”

Sursă foto: www.hunedoreanul.ro



Antena3.ro

Niciun comentariu: