sâmbătă, februarie 09, 2008

Vedete mioritice şi dragostea lor fără acte

Dragostea adevărată nu stă într-un act oficializat la Starea Civilă. Sunt poveşti de iubire care se scriu în jurul nostru şi care sunt mai legate decât orice căsătorie de lungă durată. Reuşita lor se bazează pe încredere şi respectul partenerului. Sunt oameni care au trecut printr-un divorţ şi nu mai vor să facă pasul acesta, pentru că lor le este bine aşa cum e. Vedetele de la noi nu fac excepţie.

Oana Sârbu şi Robert Turcescu trăiesc o poveste de dragoste de mai bine de trei ani. Au fost discreţi şi au preferat să nu îşi strige în gura mare iubirea. Deşi par că se înţeleg foarte bine, cei doi nu se gândesc la căsătorie. Oana, dimpotrivă, este convinsă că actul în sine nu oferă garanţia că omul ales va rămâne alături tot restul vieţii. „Nu mă gândesc la măritiş. Am alte planuri pentru moment. Nu cred că statutul de soţie te poate face să te simţi mai sigură de bărbatul de lângă tine. Eu am mai fost căsătorită o dată şi chiar nu mă simt pregătită să fac pasul acesta. Nici măcar la un copil nu mă gândesc. Nu vreau să forţez lucrurile. Timpul le va decide pe toate. Momentan mă concentrez pe proiectele profesionale şi mă bucur de prezenţa oamenilor pe care îi iubesc”, a declarat cântăreaţa pentru Click.

Corina Dănilă şi Norris Măgeanu sunt împreună de patru ani şi au şi un copil de aceeaşi vârstă. Cu toate acestea, dragostea lor este mai profundă şi mai curată. Nu au nevoie de un act ca să o trăiască.


Dan Bittman şi Liliana Ştefan formează, poate, cel mai longeviv cuplu fără „acte”. Au o relaţie de 15 ani şi trei copii împreună. Deşi nu se poate bucura de cea mai stabilă legătură, după escapadele amoroase ale cântăreţului, Liliana Ştefan a declarat de multe ori că „actul ei de căsătorie sunt de fapt certificatele de naştere ale micuţilor” şi că „relaţia a ajuns la un stadiu, la care mulţi nu pot ajunge, chiar dacă au un act de căsătorie la mână”.

Mulţi poate nu înţeleg acest tip de relaţie. Dar libertatea şi dragostea par să le fie suficientă acestor oameni. Ei au găsit secretul unei poveşti de dragoste fericite. Unii nu ajung să o înţeleagă nici după o viaţă, în care au fost căsătoriţi ca la carte… Iar dacă ar trebui să răspundem la întrebarea care din cele două categorii iubeşte mai mult şi care mai puţin - nu credem că are importanţă. Atâta timp cât există dragostea. Acest sentiment pe care am uitat să îl trăim….
from antena3

Niciun comentariu: