miercuri, mai 21, 2008

FESTIVAL. FILM FESTIVAL.

FESTIVAL. FILM FESTIVAL.

Festivalul Internaţional de Film “Transilvania” şi-a conturat de-a lungul celor 6 ediţii de până acum un traseu bine definit în realizarea campaniilor de imagine. Ajuns la cea de-a şaptea ediţie, TIFF-ul a mizat pe un concept devenit tradiţie: interpretarea în cheie parodică a unui “icon” celebru din cinema.

Încă de la prima ediţie, din 2002, TIFF-ul a ochit şi a ţintit imagini “cult”, le-a trecut prin filtrul “echipei de creaţie”, rezultând parodii memorabile: numele festivalului, Transilvania, a luat locul Hollywood-ului în primul an, poziţionat pe celebrul munte din L.A.; în 2003, celebrul Bulevard al Stelelor a trecut printr-un lan de căpiţe de fân de pe dealurile transilvănene; în 2004, Marilyn Monroe a Transilvaniei a zâmbit timid şi îmbujorată cu fustele-i tradiţionale în bătaia vântului; în 2005, E.T a devenit un ied de toată frumuseţea al unui cioban care, cu o privire pierdută, îi urmăreşte zborul prin dreptul lunii pe bicicleta unui copil; mămăliga românească a luat forme multiple pentru fiecare sectiune a festivalului în 2006, iar anul trecut, mega faimosul vampir transilvănean, alias Nosferatu, alias Dracula, a trebuit să facă faţă unui casting riguros.

Ajuns la cea de-a şaptea ediţie, TIFF-ul şi-a îndreptat atenţia către faimosul agent 007. James Bond a devenit protagonistul celei mai ambiţioase campanii de imagine din istoria festivalului, iar aceasta a fost gândită şi realizată, la fel ca toate campanile din 2004 încoace, de însăşi echipa TIFF.

Continuarea pe TIFF .ro

Niciun comentariu: