luni, iunie 16, 2008

IMAGINE DE COLECŢIE. ION CRISTOIU ŞI-A PUS PAPION DUPĂ CE OPRESCU A CÂŞTIGAT PRIMĂRIA CAPITALEI

Imagine de colecţie. Ion Cristoiu şi-a pus papion după ce Oprescu a câştigat Primăria CapitaleiAşa cum a promis în emisiunea Sinteza Zilei de la sfârşitul lunii mai, Ion Cristoiu şi-a pus papionul după anunţarea rezultatelor exit-poll CCSB, care l-au desemnat câştigător la Primăria Capitalei pe candidatul independent Sorin Oprescu. Jurnalistul a declarat la sfârşitul lunii trecute, la emisiunea Sinteza Zilei, că nu crede în miracole în politică şi a promis că "dacă domnul Sorin Oprescu învinge în turul doi al alegerilor locale eu vin cu papion la emisiune”. Ion Cristoiu s-a ţinut de cuvânt, aşa cum se poate vedea din imaginile surprinse în studioul Antenei 3.



“Cel mai mare eveniment de la Revoluţie încoace s-a petrecut, a învins un independent împotriva unei maşinării infernale”, a declarat Ion Cristoiu, în cadrul emisiunii de la Antena 3, Votul la Români, dedicată alegerilor locale.

Jurnalistul a continuat precizând că “am spus luna trecută că victoria unui independent în cursa împotriva unei maşinării infernale şi a unei maşini de presă infernale ar fi o minune. N-am crezut până în ultimul moment că va câştiga, şi de asta mi-am pus acest papion. Domnul Sorin Oprescu a învins chiar sistemul, nu PD-L-ul”, a subliniat Ion Cristoiu.



Antena3.ro

Niciun comentariu: