marți, iunie 17, 2008

Un francez o cauta de o luna pe fata de care s-a indragostit in statia Pacii

Un inginer francez o cauta de o luna pe fata de care s-a indragostit, la prima vedere, in statia de metrou Pacii, relateaza Evenimentul Zilei.

Nicolas Le Marechal, inginer francez, a cunoscut in urma cu o luna o femeie care i-a aratat drumul de la statia Pacii la statia Unirii. S-a indragostit pe loc, iar acum o cauta prin Bucuresti, lipind afise in statiile de metrou, anunta Evenimentul Zilei.

„Are parul inchis la culoare, ochii caprui-negri, absolut minunati, cam 1,70 metri, nu e nici prea slaba, nici prea grasa. E absolut frumoasa.“, a declarat Nicolas pentru Evenimentul Zilei.

Singurele litere pe care francezul si le mai aminteste din numele fetei, devenita o „raza de lumina ce ma urmareste si la care ma gandesc“, sunt “Ro”.

Potrivit EVZ, Nicolas a lipit deja afise cu portretul desenat al fetei in statia de metrou Unirii. „Probabil voi mai lipi afise si la Pacii sau la Industriilor, pentru ca ea acolo urcase. Nu stiu daca e casatorita sau daca are un iubit, nu stiu nici daca lucrurile intre noi ar merge. As vrea doar sa o pot cunoaste mai bine“, a spus el reporterilor EVZ.

Pe afisul lipit la metrou este scris urmatorul mesaj: “Esti tu aceea? Ne-am intalnit la metrou vineri, 16 mai. Am urcat la Pacii si mi-ai aratat drumul spre Unirii. Te rog, da-mi un semn. Numele meu este Nicolas (pacii.unirii@gmail.com)”.
sursa newsreport.ro

Niciun comentariu: