joi, iunie 19, 2008

Pe cine sa dam vina ???


Am ramas cu un gust amar dupa rusinoasa infrangere a romanilor cu rezervele olandeze...dar si mai mare e dezamagirea cand vad ce furtuni si aiureli apar dupa acest meci. Romanii nu-si accepta vina niciodata..singurul care o facut asta a fost MUTU!!! RESPECT PENTRU MUTU, care chiar daca nu a jucat la potential maxim s-a luptat pe teren nu a fost o gaina plouata. De la penala scuza a lui Piturca pe care il stimez, ca jucatorii au cazut cand au vazut la televizor ca Italia conduce cu 1-0...sa intelegem ca inca nu am iesit din sablonul "CU TELEVIZORUL AM MINTIT POPORUL!!!". Apoi alte acuze asupra lui Piti ca nu o jucat nu stiu cum si cu nu stiu cine.. "DUPA RAZBOI MULTI EROI SE ARATA!!!". Dar pe langa toate penibilitatile astea am gasit si o scuze hilara..cea a mamei lui Codrea: "Eu sunt de vină pentru că se antrena la claia de fân, şi aia era foarte înaltă, clar eu sunt de vină. Mi-aş fi dorit din suflet să fie gol, eram calificaţi şi pentru el era o mare fericire. Merita să dea un gol, dar promit că am să-l antrenez eu în concediul ăsta, şi sper ca data viitoare să bage un gol". =)))
HAIDE "U"! HAI ROMANIA!!!

sursa prosport.ro

Niciun comentariu: