miercuri, aprilie 30, 2008

CONCERT PRO-MANELE, DE 1 MAI: PAULA SELING VA CÂNTA GRATIS ALĂTURI DE FLORIN SALAM

Concert pro-manele, de 1 mai: Paula Seling va cânta gratis alături de Florin SalamPaula Seling vrea să creeze o „punte între două lumi”. Mai precis între cea a maneliştilor şi a celor care nu suportă genul muzical prestat de Florin Salam sau Nicolae Guţă. „Cred că, în România, oamenii încă se lovesc de prejudecăti şi de discriminare”, spune artista într-un articol pe pagina ei personală, în care informează că de 1 mai va concerta alături de manelişti la Sala Palatului.

„Motivul pentru care am fost de acord să fiu prezentă în spectacolul din data de 1 Mai de la Sala Palatului, este pentru că îmi pasă de aceste probleme şi sper ca, prin acţiunile mele, să pot schimba ceva”, mai spune ea. Paula Seling spune că nu agreează manelele şi dar îi apreciază pe unii interpreţi, care „au o tehnică deosebită”.

Printre aceştia se numără şi „Domnul Florin Salam”, pe care Paula Seling spune că îl susţine în iniţiativa de a deschide o academie de muzică, „unde tineri de orice naţionalitate şi minoritate, pot învăţa o meserie ce poate să le schimbe destinul”. „Sper ca prezenţa mea în acest concert să-i facă pe cât mai mulţi tineri să-şi dorească sa studieze muzica în loc să–şi petreacă timpul pe străzi”, a mai declarat Paula Seling, adăugând, „pentru a evita orice alte suspiciuni legate de prezenţa mea la acest eveniment”, că nu a perceput niciun onorariu.

Antena3.ro

Niciun comentariu: