În 1978, oamenii de la BMW încercau să schimbe piaţa auto şi lansau primul lor model cu motor amplasat central, M1. La 30 de ani, Concorso d’Eleganza a fost gazda noului M1. Hommage, aşa cum a fost numit, este un tribut adus maşinii care a făcut furori la sfîrşitul anilor ‘70 şi arată ce ar ieşi dacă BMW s-ar hotărî să scoată un nou model cu motor amplasat central.
Liniile agresive dar cu un aspect retro aduc aminte de imaginea originală al lui M1, desenat de Paul Bracq. Este recunoscut imediat ca un M1, mai ales din profil, unde Hommage se aseamănă perfect cu vechiul model. Designerii de la BMW au mers mai departe şi au incorporat cîteva elemente al vechii maşini: acelaşi model al jantelor, acoperirea geamului spate, plasarea siglei în lateral.
Cel mai mare impact îl produce însă tot partea frontală, cu aceeaşi formă a grilei, alături de o deschidere trapezoidală, mai jos, care îi dă un puternic aspect aerodinamic.
Interiorul însă nu a fost dezvăluit, pentru că pe cei de la BMW nu i-a interesat această parte. M1 înseamnă putere şi supunere iar interiorul nu ajută cu nimic această imagine. Un alt semn că maşina este doar un concept. Dacă germanii se vor hotărî totuşi să îşi schimbe strategia, acest model ar fi începutul perfect.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu