vineri, mai 02, 2008
Un client a reclamat că l-a îmbătat berea
În zilele de sărbătoare, la oficiile de protecţia consumatorilor s-au înregistrat peste o sută de reclamaţii, majoritatea pe partea de prestări servicii. Românii au fost nemulţumiţi de viteza internetului, fluctuaţiile de tensiune a curentului electric şi lipsa semnalului TV. Bucureştenii s-au plâns că hipermarketurile sunt prea aglomerate şi că preţul afişat la raft nu corespunde cu cel înregistrat la casa de marcat. În celelalte oraşe din ţară, consumatorii s-au mai plâns de discriminare rasială într-un club de biliard (Galaţi), de faptul că berea este necorespunzătoare deoarece consumatorul s-a îmbătat dintr-o singură sticlă (Argeş), încurcarea rinichilor cu ficatul la supermarket (Argeş), apa din piscina de la hotel prea rece pentru baie (Satu Mare), vânzători necivilizaţi (Mureş). (E.H.)
sursa gandul.info
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu