sâmbătă, mai 03, 2008

Lumea desenelor animate – Chicken Little o dă in judecata pe Elena Udrea!

Nebunia a început în momentul în care, pe blogul său, Elena Udrea a declarat că este revoltată de felul "mizerabil" în care emisiunea Antenei 1, "Animat Planet Show", îi taxează imaginea: Ea a decis că lucrurile trebuie puse la punct, inclusiv prin intermediul justiţiei.


O teribilă încercare pentru lumea desenelor animate. Solidaritatea de breaslă a personajelor afiliate nu a întârziat să se manifeste. Conflictul mocneşte, momentul degenerării într+un adevărat război cu lumea reală fiind foarte apropiat. S-a constituit o celulă de criză. S-au analizat faptele, s-au facut proiecte, s-au trasat sarcini.

Echipa de investigaţii JN Online a luat frâiele in mâini, în dinţi şi în orice altă postură în care ar fi putut face acest lucru. Folosind mijloace specifice activităîii in branşa a reuşit să pună mâna, în exclusivitate pentru presa din România, cu preţul nesemnificativ al datului în mintea copiilor, pe declaraţîa celui mai înverşunat adversar al Elenei: Chicken Little.


"În general, mi s-a părut amuzant. Cred, însă, că în ceea ce mă priveşte s-a întrecut măsura în ultimul timp. Nu mai este nimic de bun-simţ. Nu am obiectat niciodată până acum, deşi personajul corespondent în lumea reală este departe de a mă reprezenta. Vorbind însă de ultimele articole din presă, protestez faţă de felul excesiv, vulgar în care îşi permit să reprezinte numele meu şi al familiei mele."

"Este inadmisibil să nu ţii cont de dreptul la imagine al unei persoane, sub pretextul că este un om adevărat, dar fiindu-mi folosit numele. Acordul meu nu îl au. Mă revoltă o asemenea abordare şi cred că singura soluţie este să îi somez public să înceteze, după care să îi acţionăm la rândul nostru în judecată."


"Sunt lucruri grave care au făcut, de-a lungul timpului, ca imaginea mea din lumea reală să fie complet diferită faţă de desenul animat. Peste acestea nu vreau să mai trec", a concluzionat Chicken Little amintind de numeroasele scandaluri de presă din care spicuit câteva titluri: "Elena Udrea terorizează PD-L", "Dorin Cocoş cere şpăgile înapoi ", "Fiul afaceristului Dorin Cocoş a fost implicat într-un accident în care au murit două persoane", "Teren de la primărie pentru Dorin Cocoş", "Dorin Cocoş a mai făcut o afacere profitabilă cu Primăria Capitalei"...
Continuarea in jurnalul national

Niciun comentariu: