vineri, mai 02, 2008

PAULA SELING, DESPRE CONCERTUL CU FLORIN SALAM: "MI-AU DAT LACRIMILE!"

Paula Seling, despre concertul cu Florin Salam: Mi-au dat lacrimile! Paula Seling a fost emoţionată până la lacrimi de reacţia publicului la concertul susţinut alături de Florin Salam. Un show care a adus faţă în faţă un manelist şi o cântăreaţă apreciată de „lumea bună” a muzicii. Un spectacol hulit şi proscris de majoritatea, dar apreciat de cei care ascultă manele. Cel puţin aşa susţine Paula Seling, care a scris pe blogul sau primele impresii despre „cei care nu meritau muzica” ei.

„Înainte să încep recital meu m-am uitat prin sală şi am văzut nişte oameni nerăbdători să înceapă spectacolul. Când mă uitam la ei, unii îmi făceau cu mâna şi gesturile lor îmi păreau ale unor copii care ştiu că vor primi un cadou frumos. Am rămas atât de uimită de felul în care mă priveau. (...) Inutil să vă spun că mi-au dat larimile!”, a mărturisit artista.

A cântat pentru un public obişnuit cu muzica maneliştilor, care au venit la Sala Palatului pentru Florin Salam, dar pentru care prestaţia Paulei Seling a fost un cadou de 1 mai. Părţile grele ale melodiilor şi chiar „floricelele” au fost receptate şi trăite de publicul manelist ca de unul format pe muzica ei. „Pe părţile grele ale piesei Timpul am făcut câteva 'floricele' despre care o jurnalistă spunea că nu interesează pe nimeni. Am simţit cum mi se face pielea de găină: oamenii aceia au început să aplaude frenetic. Ei au înţeles!”
Continuarea pe antena3

Niciun comentariu: