marți, martie 04, 2008

PETER ECKSTEIN, PREŞEDINTELE COMISIEI JURIDICE DIN SENAT, A DEMISIONAT

Senatorul UDMR Peter Eckstein Kovacs şi-a anunţat marţi demisia din funcţia de preşedinte al Comisiei juridice din Senat, în urma deciziei grupului UDMR de a nu susţine forma "avere nejustificată" în legea ANI, prevăzută de Ordonanţa Guvernului. Eckstein a făcut acest anunţ după ce Comisia pentru drepturile omului şi cea juridică, reunite în şedinţă comună, au respins - cu 4 voturi "pentru", 6 voturi "împotrivă" şi 5 abţineri - forma Ordonanţei ANI care prevedea că legea privind funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate se aplică averilor nejustificate.

La şedinţa comisiilor au participat ministrul Justiţiei Cătălin Predoiu, preşedintele CSM Lidia Bărbulescu, şi vicepreşedintele ANI Cătălin Macovei.

"Îmi prezint demisia din funcţia de preşedinte al Comisiei juridice, doarece nu am susţinerea grupului UDMR", a declarat Eckstein.

"Am avut nenumărate discuţii în organizaţia pe care o reprezint şi am fost de părere că UDMR-ul nu susţine într-un mod suficient reforma justiţiei. Am rămas în minoritate. Referitor la legea ANI, grupul UDMR a adoptat o hotărâre, cu două treimi, în care susţine că numai averea ilicită este supusă controlului şi implicit confiscării. Eu nu pot să fiu de acord cu acest punct de vedere", a spus Eckestein.

Antena3.ro

Niciun comentariu: