duminică, martie 09, 2008

Marion Jones la puscarie

Fosta medaliată cu aur la Jocurile Olimpice, atleta Marion Jones, a început să îşi execute, într-o închisoare din Texas, pedeapsa de şase luni dictată de un tribunal federal.

În luna ianuarie, un judecător din White Plains, districtul New York, a decis ca atleta să plătescă pentru consumul de steroizi şi tentativa de fraudă bancară cu şase luni de închisoare, la care se vor adăuga alte 800 de ore de muncă în folosul comunităţii, pe o perioadă de două luni, după ce va ieşi din puşcărie.

„Cred foarte tare în faptul că trebuie să îmi ispăşesc pedeapsa din cauză că am încălcat legea. Nu am niciun regret legat de pledoaria mea de la data de 5 decembrie, în care am recunoscut că sunt vinovată, că am minţit şi că am greşit prin ceea ce am făcut”, a declarat Jones.

Din momentul în care a admis că e vinovată, atletei i-au fost retrase toate cele cinci medalii câştigate în anul 2000 la Jocurile Olimpice din Sydney. Jones, care a folosit steroizii distribuiţi de Bay Area Laboratory Co-Operative, este prima persoană din sportul profesionist care primeşte pedeapsa cu închisoarea.
from antena3

Niciun comentariu: