sâmbătă, martie 15, 2008

Vadim: Geoană mă copiază

Preşedintele Partidului România Mare (PRM), Corneliu Vadim Tudor, susţine că liderul Partidului Social Democrat (PSD), Mircea Geoană, a copiat ideea sa referitoare la Pactul Naţional pentru Sănătate.

'Geoană mă copiază. Geoană ne imită. Geoană nu a avut niciodată o idee în viaţa lui. El vorbeşte, are limba gimnastică', a declarat liderul PRM.

El a afirmat că este nevoie de un pact pentru sănătate şi, atunci când e vorba de o problemă de interes naţional, se renunţă la orgolii.

'Aici nu avem orgolii. Atunci când e vorba de interesul naţional, am puterea să strâng din dinţi şi unde sunt chemat pentru interesul naţional vin şi aduc şi contribuţia mea pentru că nu sunt un executant docil. Întotdeauna am contribuit la documente de genul acesta', a spus Corneliu Vadim Tudor.

Niciun comentariu: