luni, octombrie 29, 2007

BECALI: "CLUJ MERGE CU BANI LA ARBITRI DE UN AN SI JUMATATE"


Finanţatorul clubului Steaua, Gigi Becali, a declarat, înainte de Adunarea Generală Extraordinară a LPF, că CFR Cluj merge cu bani la arbitri de un an şi jumătate, reacţionând astfel la afirmaţiile principalului acţionar al FC Rapid, George Copos, care i-a acuzat şi el, duminică, pe clujeni, anunta Mediafax.

Copos a calificat drept "furt" prestaţia brigăzii de arbitri la meciul cu CFR Cluj, pierdut, duminică, pe teren propriu, cu scorul de 1-2, în etapa a XII-a a Ligii I, în care oaspeţii au deschis scorul cu un gol înscris din ofsaid de Eugen Trică. Copos a mai spus că oficialii clubului CFR Cluj au învăţat de la "miliţieni" (adică de la conducătorii dinamovişti) să meargă cu bani la arbitri. Becali a fost de acord cu finanţatorul rapidist, ameninţând că va da şi el bani arbitrilor din retur.

"Cei de la CFR fac asta de un an şi jumătate, dar o fac profesionist. O fac aşa: «Câinele latră, ursul merge». Adică noi dormeam şi ei... Dar eu ştiam. Ei o fac profesionist, ca şi în fotbal, tot profesionist. Dar asta e, dacă sunt deştepti şi ştiu să o facă, bravo lor. În retur, o să începem şi noi cu bani la arbitri. Toată lumea, câştigă cine e mai tare!", a spus Becali.

Gigi Becali l-a făcut obraznic pe tehnicianul formaţiei CFR Cluj, Ioan Andone, care a spus despre el că vorbeşte prostii: "Am ajuns eu să vorbesc de Andone? Lasă-l naibii de Andone... Andone e prea obraznic, o să mă întâlnesc eu cu el şi vedem până la urmă cu obrăzniciile lui. Ce declară el de mine? Să-şi vadă de treaba lui, el vorbeşte de mine? E de talia mea? E obraznic!".

Referitor la meciul Rapid-CFR Cluj, scor 1-2, disputat, duminică, în etapa a XII-a a Ligii I, Becali a spus că şi-ar fi dorit să fie remiză sau să învingă gazdele. "Normal îmi doream să se termine egal s-au să bată Rapid. Acum ăştia de la CFR s-au îndepărtat cam mult. Să ia titlul dacă îl merită. Joacă constant, e echipă bună, poţi să spui ceva? Zici «jos pălăria» şi cu asta basta", a precizat finanţatorul stelist.

El a precizat că a văzut că la primul gol al clujenilor, înscris de Eugen Trică, în minutul 37, a fost ofsaid. "Am văzut că a fost ofsaid la primul gol, eu când spuneam nimeni nu mă credea. Dar nu are rost acum, o să vedeţi voi", a adăugat Becali.

Gigi Becali participă, luni, la Adunarea Generală Extraordinară a LPF, care are pe ordinea de zi desemnarea celor doi candidaţi ai ligii profesioniste pentru Comitetul Executiv al FRF, dar şi modalitatea de acordare a drepturilor de televizare pentru sezoanele 2008 - 2011.

"Am venit că se discută un lucru foarte important: vânzarea drepturilor de televizare. Nu se pune problema să nu se vândă împreună pentru toate cluburile. S-a înţeles greşit atunci, n-a vrut nimeni să vândă separat, nici măcar eu. Vroiam să vindem noi (n.r. - cluburile), să negociem noi", a afirmat Becali.

Becali a ieşit înjurând de la Adunarea Generală Extraordinară a LPF

Finanţatorul FC Steaua, Gigi Becali, a participat doar 50 de minute la Adunarea Generală Extraordinară a Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF) şi a ieşit din sala de şedinţe trântind uşa şi înjurând. Pe parcursul celor 50 de minute, Gigi Becali a fost auzit înjurând şi ţipând în sala de şedinţe. Becali a trântit uşa şi a părăsit Adunarea Generală, iar la ieşirea din sediul LPF a spus doar: "Lăsaţi-mă în pace!".

Adunarea Generală Extraordinară a LPF a avut pe ordinea de zi desemnarea celor doi candidaţi ai ligii profesioniste pentru Comitetul Executiv al FRF. Mandatul de doi ani al grupărilor Gloria Bistriţa şi FC Steaua a expirat si preşedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Mureşan, şi directorul executiv al FC Dinamo, Cristian Borcea, au fost desemnaţi noii reprezentanţi ai LPF în Comitetul Executiv al FRF.

În cadrul Adunării Generale Extraordinare a LPF conducătorii grupărilor din primul eşalon au discutat şi modalitatea de acordare a drepturilor de televizare pentru sezoanele 2008 - 2011, însă nu au ajuns la o concluzie, iar discuţiile au fost amânate. "Trebuie să se facă o licitaţie internaţională ca la carte", a precizat Porumboiu.
from prosport

Niciun comentariu: