joi, noiembrie 01, 2007

VELCOVICI, LOVIT CU CAPUL IN GURA DE CRACIUNESCU



In ultimul minut al meciului dintre Craiova si Timisoara, scor 2-1, mijlocasul Stiintei, Gabriel Velcovici, a fost lovit cu capul în gură de arbitrul vâlcean Teodor Crăciunescu.

"Mi s-a părut incredibil ca arbitrul să mă lovească cu capul în gură, dar nu am de ce să fiu supărat pe el. Încărcătura meciului a fost mare, era foarte concentrat şi oricum nu m-a lovit prea puternic. Nu am ce să-i reproşez, important este că am reuşit să câştigăm şi în zece oameni în faţa Timişoarei" a declarat Velcovici la finalul meciului.

Incidentul s-a petrecut la un fault acordat Timişoarei, moment în care Velcovici i-a cerut explicaţii fiului lui Ion Crăciunescu, iar Teo a încercat să îl îndeprteze, lovindu-l cu capul în gură.
from prosport

Niciun comentariu: