joi, ianuarie 17, 2008

C.T. Popescu spune că, probabil, statutul său va fi unul de freelancer

Cristian Tudor Popescu

Cristian Tudor Popescu
Cristian Tudor Popescu a declarat, pentru NewsIn, că, statutul său va fi, probabil, unul de freelancer, de aici înainte şi că, în prezent, are oferte de colaborare de la mai multe televiziuni pentru emisiuni cu profil politic.

"Probabil, în continuare, statutul meu va fi unul de freelancer", a spus Cristian Tudor Popescu.

Cristian Tudor Popescu a declarat că nu are nicio ofertă de angajare. "Am oferte de colaborare de la mai multe televiziuni pentru emisiuni pe care să le dezvolt. TVR este interesat, ca şi alte televiziuni, într-o emisiune pe profilul care-mi este propriu şi acela este talk-show, dezbatere jurnalistică", a declarat Cristian Tudor Popescu.

El a mai spus că nu a luat nicio decizie cu privire la vreo ofertă primită. "Urmează să-mi iau o pauză, un concediu pe care nu l-am mai luat de 17 ani", a mai spus el.

Cristian Tudor Popescu a anunţat, printr-un comunicat de presă, în data de 13 ianuarie, că a decis să demisioneze din funcţia de director al cotidianului pe care l-a înfiinţat în 2005, "Gândul", în urma unei discuţii cu acţionarul majoritar Adrian Sârbu, şeful trustului MediaPro, care s-a declarat nemulţumit de politica editorială a ziarului, pentru că "nu corespunde investiţiilor şi efortului de relansare".

El a lansat cotidianul "Gândul" la 2 mai 2005, alături de mai mulţi jurnalişti, printre care Adrian Ursu, Lelia Munteanu şi Bogdan Chirieac.

Cristian Tudor Popescu este în prezent preşedinte al Clubului Român de Presă.

from adevarul

Niciun comentariu: