duminică, februarie 10, 2008

Ioana Băsescu a dat peste România reală


» În prima zi de muncă, fiica preşedintelui a stat fără lumină din cauza
unei pene de curent care a afectat comuna unde a fost repartizată ca notar.

După o serie de amânări şi promisiuni, Ioana a deschis, în sfârşit, cabinetul notarial, amenajat într-o vilă din centrul comunei închiriată cu 200 de euro pe lună. Numai că ieri, din cauza vântului puternic, în Păuneşti nu a fost curent electric.

Ioana Băsescu a deschis cabinetul în jurul orei 10, însoţită de secretară şi şoferul personal. Deranjată vădit de apariţia presei la uşa biroului, notăriţa a reacţionat cu o atitudine bine-cunoscută în familia ei: „M-am săturat de atâta presă! Cum apar aici, cum vin ziariştii. Sper ca de săptămâna viitoare să fie mai linişte, ca să putem munci. Da, astăzi nu avem lumină, a fost mai greu, dar nu sunt deznădăjduită".

Dispusă la program prelungit Ajutată de Andreea Sandu, secretara proaspăt angajată, originară din Păuneşti, notăriţa a descărcat mai multe cutii în care erau cărţi de specialitate şi câteva dosare aduse de la Bucureşti, plus un aranjament floral pe care l-a postat la intrarea în cabinet. „Vin la Păuneşti în fiecare miercuri, între orele 10 şi 18. Dacă va fi nevoie, voi sta şi mai mult. Astăzi, au fost câţiva clienţi ce au cerut lămuriri despre unele succesiuni", a spus Ioana Băsescu.

Ea a adăugat că, „în timpul săptămânii, va fi prezentă la cabinet secretara mea, Andreea Sandu, care a fost angajată după un test. Este o fată deşteaptă din Păuneşti, care ştie să folosească calculatorul şi faxul. De un astfel de om aveam nevoie". Visul unei secretare de la ţară La rândul ei, Andreea, cea care va fi mâna dreaptă a fiicei preşedintelui, este mândră de noul ei job.

„Mă bucur şi voi încerca să nu o descurajez pe domnişoara. Nu am crezut că mă va alege pe mine. Este o persoană fără fiţe, care ştie să se poarte cu oamenii indiferent de rangul lor social. De când am aflat că îşi caută o secretară, am tot visat că eu voi fi aceea", a afirmat Andreea Sandu. Tânăra de 25 de ani este studentă la o facultate din Focşani.

În primul rând, ea a adus un aranjament floral simplu, pe care l-a aşezat la intrarea în cabinet. „Bine că a venit, în cele din urmă. Sperăm să rămână şi să ajute comuna", ne-a declarat primarul liberal din Păuneşti, Vasile Dimitriu. Pe de altă parte, localnicii, ocupaţi cu fel de fel de treburi, nu prea s-au interesat de notăriţa a cărei venire pe post a întors, în urmă cu ceva vreme, satul pe dos.

»Este o per­soană fără fiţe, care ştie să se poarte cu oamenii indiferent de rangul lor social. De când am aflat că îşi caută o se cretară, am tot visat că eu voi fi aceea.

Andreea Sandu secretara notarului Ioana Băsescu


from adevarul.ro

Niciun comentariu: