vineri, februarie 22, 2008

Asus M930, pretendent la titlul de Communicator


Încă de când am auzit primele zvonuri şi am văzut primele imagini, am fost conştient că Asus M930 va fi un rival pentru Nokia E90, cel mai bun communicator deocamdată. Şi pentru a vedea cum stau lucrurile am intrat în posesia lui M930 chiar înainte de a fi anunţat oficial, la CEBIT 2008, în luna martie.

Asemănările dintre Asus M930 şi Nokia E90 mă obligă la un articol care să urmeze linia de comparaţie dintre cele două dispozitive. Ca telefoane inteligente cu pretenţie de Communicator, ambele au adoptat tactica cu două ecrane, unul exterior mic, şi unul intern mai mare, ambele pot fi folosite cu uşurinţă ca telefon cu clapeta închisă şi ambele pun mare preţ pe tastatura QWERTY.

Ca unul care a testat şi Nokia E90 şi face o comparaţie la prima vedere, am remarcat imediat că Asus M930 este mai mic. Asta eraevident şi din specificaţii, numai că realitatea îţi dă imaginea clară asupra diferenţelor de dimensiuni. Şi evident mai uşor: 158 de grame faţă de cele 210 ale lui E90. Mai mic şi mai uşor, dar cu ce preţ?

Citeste tot testul pe www.go4it.ro
Asus M930

Niciun comentariu: