miercuri, februarie 20, 2008

Murgeanu: „Nu înregistrez, dar blufez!“

Comenteaza

Liderul PD-L Sector 1, Răzvan Murgeanu, aruncă gaz pe foc în conflictul deschis în interiorul organizaţiei de tineret.

Scandalul iscat după ce Bogdan Boza şi-a anunţat candidatura la şefia PD-L Sector 1, împotriva fiicei preşedintelui, Elena Băsescu, a fost înteţit de declaraţiile lui Murgeanu.

Candidatura Elenei Băsescu învolburează apele ...
Acesta a spus, în direct la Antena 3, că a înregistrat o conversaţie cu Boza şi l-a acuzat că minte când spune că a fost intimidat să-şi retragă candidatura. La nicio zi, Murgeanu a revenit şi a spus că a "blufat".

După ce Boza a declarat că viceprimarul Capitalei ar fi încercat să îi sugereze să se retragă din cursa electorală, în care se mai află şi Elena Băsescu, Murgeanu a afirmat că tânărul democrat-liberal minte.

Preşedintele PD-L Sector 1 a declarat iniţial, la un post de televiziune, că discuţia dintre el şi Boza ar fi fost înregistrată şi poate demonstra că nu l-a ameninţat pe tânărul candidat.

La nici 24 de ore de la această discuţie, Murgeanu revine asupra declaraţiei. "Omul a minţit non-stop. Am încercat să spun că am o înregistrare pentru a-l determina să nu mai mintă.

Asta e. Am blufat", explică Murgeanu. Cert este că declaraţiile contradictorii au atras atenţia asupra sa. Biroul lui Murgeanu de la primărie a fost asaltat ieri atât de jurnalişti care voiau să audă înregistrarea de care vorbea iniţial viceprimarul, cât şi de colegi din partid, mai buni sau mai slabi sfătuitori.


Boza invocă presiuni de la centru


Invitat la o emisiune televizată, Boza l-a acuzat pe viceprimarul general al Capitalei, Răzvan Murgeanu, că a încercat să-l determine să renunţe la candidatură. Boza a relatat apoi că viceprimarul l-a chemat joia trecută la o întrevedere, în care i-a transmis, în numele lui Emil Boc, să-şi retragă candidatura.

"Bârfe", a comentat liderul PD-L, Emil Boc, care ne-a spus că, din partea lui, pot candida toţi tinerii. Boc a apărat dreptul Elenei Băsescu de a candida. "În ce partid ar fi trebuit să se înscrie fiica şefului statului dacă ar fi vrut să facă politică?", s-a întrebat el.


Bogdan Boza ne-a relatat din nou ce i-a spus viceprimarul: „Mi-a spus că îmi transmite un mesaj de la Boc. Boc l-a sunat şi i-a spus că, dacă mai fac asemenea declaraţii – anume că Traian Băsescu este preşedintele PD –, trebuie să mă dea afară din partid". Întrebat dacă Murgeanu i-a cerut să-şi retragă candidatura, Boza nu a mai răspuns clar. A comentat doar că subiectul i se pare derizoriu.

»Omul (Boza - n.red.) a minţit non-stop. Am încercat să spun că am o înregistrare care să îl determine să nu mai mintă. Asta e. Am blufat.
Răzvan Murgeanu,
Declaraţie făcută în 20 februarie

from adevarul.ro

Niciun comentariu: