sâmbătă, februarie 23, 2008

"Lupescu ăsta este un funcţionar pus de Mircea Sandu"

Preşedintele Ligii Profesioniste de fotbal, Dumitru Dragomir, a comentat pentru gsp.ro acuzele finanţatorului Politehnicii Timişoara, Marian Iancu la adresa lui Ionuţ Lupescu. "O să vedeţi ce scandal uriaş o să iasă între oamenii de fotbal şi un funcţionar. Lupescu ăsta este un funcţionar pus de Mircea Sandu, că pe el nu l-a ales nimeni în funcţia pe care o are la federaţie. Se întîmplă lucruri incredibile şi o să iasă un mare scandal. Ce caută Lupescu să facă delegări eu nu pot să-mi dau seama, nu pot să înţeleg", a zis "Corleone".

Acesta a continuat atacurile la adresa lui Lupescu: "Nu sîntem sănătoşi, nu ne dăm seama că se încalcă toate regulamentele UEFA, FIFA, toate. Lupescu nu are dreptul să facă delegările arbitrilor, atunci Comisia Centrală a Arbitrilor e aleasă la mişto. Să se spele pe cap Lupescu cu toate delegările lui, că îmi dau seama că nu mai contează CCA. Eu am tras semnale de alarmă, dar nu îi interesează!", a spus Dragomir în exclusivitate pentru Gazeta Sporturilor.
from gsp.ro

Niciun comentariu: